Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2012

Ασκήσεις ενδυνάμωσεις για την Οστεοαρθρίτιδα Ισχίου ( Β)

Ασκήσεις για την ενδυνάμωση των μυών του ισχίου.

Ασκήσεις για το μεγάλο γλουτιαίο και τους οπίσθιους μηριαίους μύες


Αρχική θέση

Τελική θέση


Μπορείτε να εκτελέσετε την άσκηση αυτή δυναμικά ( με κίνηση  3 Χ 15 ) ή ισομετρικά ( χωρίς κίνηση 10 Χ 30 sec ).



Αρχική θέση





Τελική θέση




Μπορείτε να εκτελέσετε την άσκηση αυτή δυναμικά ( με κίνηση  3 Χ 15 ) ή ισομετρικά ( χωρίς κίνηση 10 Χ 30 sec ).












Κρατήστε την σπονδυλική σας στήλη ίσια, στηριχτείτε στο εμπρός σας πόδι με ελαφρός λυγισμένο το γόνατο. Το αριστερό πόδι τεντωμένο σπρώχνεται προς τα πίσω


Μπορείτε να εκτελέσετε την άσκηση αυτή δυναμικά ( με κίνηση  3 Χ 15 ) ή ισομετρικά ( χωρίς κίνηση 10 Χ 30 sec ).




Άσκηση για την ενδυνάμωση του μεγάλου γλουτιαίου



Τοποθετήστε την μπάλα περίπου κάτω από τον ομφαλό σας διατηρήστε ίσια την σπονδυλική σας στήλη, λυγίστε το γόνατο και σπρώξτε το πόδι προς τα πάνω προς το ταβάνι, προσέξτε ώστε να μην επηρεάζει η κίνηση την σπονδυλική στήλη. Εκτελέστε την άσκηση δυναμικά 3 Χ 15 σε κάθε πόδι.

Ενδυνάμωση μέσου γλουτιαίου



Ισομετρική ενδυνάμωση μέσου γλουτιαίαου, 10 επαν. Χ 10 sec κρατάμε σ αυτήν την θέση.




Μπορείτε να εκτελέσετε την άσκηση αυτή δυναμικά ( με κίνηση  3 Χ 15 ) ή ισομετρικά ( χωρίς κίνηση 10 Χ 10 sec ). 


* Ο μέσος γλουτιαίος παίζει σημαντικό ρόλο, κατά τις φάσεις της βάδισης και την σταθερότητα της λεκάνης. Αναστολή η αδυναμία αυτού του μύ μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργία και δυσκολία της βάδισης, αλλά και πόνο  στην οσφυική μοίρα της σπονδυλικής στήλης  (μέση).





Ενδυνάμωση Προσαγωγών





Ισομετρική ενδυνάμωση προσαγωγών πιέζουμε την μπάλα προς τα μέσα 10 επαν Χ 30 sec


Αρχική θέση




Τελική θέση

Μπορείτε να εκτελέσετε την άσκηση αυτή δυναμικά ( με κίνηση  3 Χ 15 ) ή ισομετρικά ( χωρίς κίνηση 10 Χ 30 sec ).  


Ασκήσεις κινητικού ελέγχου - Λειτουργικές ασκήσεις.

Οι ασκήσεις κινητικού ελέγχου είναι σημαντικό να υπάρχουν στο πρόγραμμα αποκατάστασης, οι ασκήσεις αυτές έχουν σκοπό να βελτιώσουν την ποιότητα και τον έλεγχο της κίνησης ώστε να προστατεύονται οι αρθρώσεις αλλά και να αποτρέπονται οι εκ νέου τραυματισμοί της συγκεκριμένης  περιοχής του σώματος. Επίσης οι λειτουργικές κινήσεις προσαρμόζουν το σώμα του ασθενή ή του ασκούμενου σε σύνθετες κινήσεις που χρησιμοποιεί κατά της καθημερινές του δραστηριότητες έτσι αυτές η κινήσεις γίνονται καλύτερα και ευκολότερα με αποτέλεσμα την συνολική βελτίωση της λειτουργικότητας και της απόδοσης του κάθε ατόμου. 



Παραδείγματα ασκήσεων κινητικού ελέγχου. Στις ασκήσεις αυτές είναι απαραίτητη η καθοδήγηση από τον ειδικό για τον λόγο αυτό δεν αναλύονται περαιτέρω. 







Αρχική θέση








Τελική θέση


































































































Μπορείτε να εκτελέσεται την άσκηση αυτή δυναμικά ( με κίνηση  3 Χ 15 ) ή ισομετρικά ( χωρίς κίνηση 10 Χ 30 sec ).







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου