Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012

Σταθεροποιητικές ασκήσεις για την ενδυνάμωση της σπονδυλικής στήλης.

Οι σταθεροποιητικές ασκήσεις που παρουσιάζονται παρακάτω θα σας βοηθήσουν να σταθεροποιήσετε, να δυναμώσετε και να προστατέψετε την μέσης σας. Απευθύνοντε σε ανθρώπους όπου στην παρούσα κατάσταση δεν βιώνουν πόνο.

Γέφυρα

Σηκώνουμε την λεκάνη προς τα πάνω μέχρι το σημείο που η Σ.Σ. να είναι ευθιγραμισμένη με τα πόδια, προσέχουμε να μην κάνουμε υπερέκταση στην μέση.
3 Χ 15


Γέφυρα στο ένα πόδι.
Όπως και στην προηγούμενη άσκηση, η διαφορά είναι πώς στηριζόμαστε στο ένα πόδι. Δυσκολότερη παραλαγή.

Όπως την προηγούμενη άσκηση αλλά τα πόδια πάνω σε μπάλλα και τα γόνατα τεντωμένα. 3 Χ 15


Σηκώνουμε τη λεκάνη επάνω, μέχρι το σημείο που η Σ.Σ να είναι ευθιγραμισμένη με το υπόλειπο σώμα (Σ.Σ και πόδια στο ίδιο ύψος). Οι αγκώνες βρίσκονται κάτω από τους ώμους.  2  X 10 επαναλήψεις σε κάθε επανάληψει μένουμε 10 sec



Σηκώνουμε τη λεκάνη επάνω, μέχρι το σημείο που η Σ.Σ να είναι ευθιγραμισμένη με το υπόλυπο σώμα (Σ.Σ και λεκάνη στο ίδιο ύψος). Ο αγκώνας κάτω απ τον ώμο. 1 Χ 10 μένουμε 5 sec  


Πιέζουμε την μπάλα με τα χέρια κρατάμε την πίεση 5 sec.  3 X 15



Σηκώνουμε το σώμα επάνω από τον θώρακα μέχρι το σημείο που το πίσω τμήμα των ώμων να ανασηκωθεί από το έδαφος, ο αυχένας παραμένει σε ευθεία θέση, ώστε το πηγούνη να είναι παράλληλο με το στέρνο. Η κίνηση γίνεται από την Σ.Σ. Όχι από τον αυχένα 3 Χ 15



Άσκηση ραχιαίων 3 Χ 15












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου