Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

Ασκήσεις Κοιλιακών.



 Σηκώνουμε το σώμα επάνω από τον θώρακα μέχρι το σημείο που το πίσω τμήμα των ώμων να ανασηκωθεί από το έδαφος,ο αυχένας παραμένει σε ευθεία θέση, ώστε το πηγούνι να είναι παράλληλο με το στέρνο. Η κίνηση γίνεται από την Σ.Σ. Όχι από τον αυχένα.    3 Χ 20.


Πιέζουμε την μπάλα με τα χέρια κρατάμε την πίεση 5 sec.  3 X 20


Δυσκολότερη παραλλαγή. Σηκώνουμε το σώμα επάνω από τον θώρακα μέχρι το σημείο που το πίσω τμήμα των ώμων να ανασηκωθεί από το έδαφος,νο αυχένας παραμένει σε ευθεία θέση, ώστε το πηγούνι να είναι παράλληλο με το στέρνο. Η κίνηση γίνεται από την Σ.Σ. Όχι από τον αυχένα Πιέζουμε την μπάλα με τα χέρια κρατάμε την πίεση 5 sec.  3 X 20



Αρχική θέση.
Σηκώνουμε το σώμα επάνω από τον θώρακα μέχρι το σημείο που το πίσω τμήμα των ώμων να ανασηκωθεί από το έδαφος, ο αυχένας παραμένει σε ευθεία θέση, ώστε το πηγούνι να είναι παράλληλο με το στέρνο. Η κίνηση γίνεται από την Σ.Σ. Όχι από τον αυχένα 3 Χ 20


Τελική θέση



Πλάγιοι κοιλιακοί





Σηκώνουμε τη λεκάνη επάνω, μέχρι το σημείο που η Σ.Σ να είναι ευθυγραμμισμένη με το υπόλοιπο σώμα (Σ.Σ και λεκάνη στο ίδιο ύψος). Ο αγκώνας κάτω απ τον ώμο. 1 Χ 15 μένουμε 5 sec.

 













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου