Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011

Θεραπευτικές ασκήσεις για την οσφυαλγία - ισχιαλγία.




Ανακουφιστείτε απο τους πόνους της μέσης

Ο πόνος στην μέση είναι ενα κοινό σύμπτωμα που έχει επιπτώσεις στο  80 - 85% των ανθρώπων για κάποιο διάστημα στη ζωή τους. Η σοβαρότητα μπορεί να κυμανθεί από την απλή ενόχληση ως την σημαντική ανικανότητα. Υπάρχουν διάφορες πιθανές αιτίες του πόνου στην μέση συμπεριλαμβανομένης, της υπέρχρησης, λανθασμένα πρότυπα κίνησης και στάσης και  τραυματισμός από την ανύψωση ενός αντικειμένου.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο πόνος στην μέση μπορεί να θεραπευτεί αποτελεσματικά, εάν η σωστή μέθοδος υιοθετείται. Εντούτοις, υπάρχει μια ευρεία ποικιλία παραγόντων που μπορεί να συμβάλει στον πόνο στην μέση. Για να θεραπευτεί επιτυχώς ο πόνος στην μέση, αυτοί οι παράγοντες πρέπει να προσδιοριστούν και να θεραπευτούν δεδομένου ότι έχουν επιπτώσεις σε κάθε άτομο.

Ένα πρόγραμμα για ανθρώπους με προβλήματα και πόνους στην σπονδυλική στήλη

Αυτό είναι ένα πρόγραμμα για τους ανθρώπους που έχουν τον πόνο στην μέση και για τους ανθρώπους που θέλουν να αποφύγουν την εμπειρία του μελλοντικού πόνου στην μέση. Αυτό είναι ένα πρόγραμμα για όλους τους ανθρώπους που χρειάζονται μια υγιή σπονδυλική στήλη ώστε να κάνουν τις εργασίες τους και να εκτελούν τις καθημερινές τους δραστηριότητές.

Στόχος του προγράμματος είναι η σπονδυλική σταθεροποίηση και η ενδυνάμωση της σπονδυλικής στήλης συνολικά, έτσι ώστε να μειωθεί ο πόνος στη μέση και τα συχνά επεισόδια πόνου στην μέση.  
Το πρόγραμμα αποτελείτε από δύο μέρη.

1ο μέρος.

Σ’ αυτό το μέρος θα μάθετε  πως να εκπαιδεύσετε - ενδυναμώσετε τους βαθύ μύες της σπονδυλικής στήλης (Εγκάρσιο κοιλιακό, πολυσχιδή και  μύες του πυελικού σας εδάφους. Μύες του πυρήνα ). Επίσης θα εκτελέσετε συγκεκριμένες ασκήσεις Pilates για την εκπαίδευση και τον καλύτερο έλεγχο των σπονδυλικών σας μυών και των μυών του πυρήνα - κορμού. Οι μύες αυτοί είναι σημαντικοί για την σταθερότητα και την σωστή λειτουργία της σπονδυλικής στήλης.

2ο μέρος

Σ’ αυτό το μέρος του προγράμματος  θα κάνετε ασκήσεις πάνω στο ειδικό μηχάνημα Pilates Reformer. Με το Reformer επιτυγχάνουμε  έντονη μυϊκή ενδυνάμωση και δυνατούς κοιλιακούς. Επίσης, κάνει τη σπονδυλική στήλη πιο δυνατή και ελαστική, απαλλάσσοντας την από τα χρόνια προβλήματα της μέσης και των αρθρώσεων. Τέλος, προσφέρει καλύτερη στάση και κίνηση του σώματος.  Οι ασκήσεις αυτές είναι περισσότερο σύνθετες, σκοπό έχουν να βελτιώσουν την συνολική δύναμη – αντοχή και λειτουργικότητα της σπονδυλικής στήλης και του πυρήνα – κορμού σας.   

Το πρόγραμμα βασίζεται  στην κατανόηση της λειτουργίας της σπονδυλικής στήλης και των μυών της. Με αυτήν την κατανόηση της σπονδυλικής λειτουργίας, είμαστε σε θέση να αναπτύξουμε  αποτελεσματικότερα προγράμματα άσκησης που εκπαιδεύουν - γυμνάζουν τους  μύες  για τις συγκεκριμένες λειτουργίες τους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου